Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011

MISKO και Barilla πάντα πρώτες στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών

Η οικονομική κρίση δεν φαίνεται να έχει σοβαρό αντίκτυπο στην αγορά ζυμαρικών  στη χώρα μας. Η τάση είναι απόλυτα  δικαιολογημένη αν σκεφθεί κανείς ότι τα ζυμαρικά αποτελούν βασικό στοιχείο της ελληνικής διατροφής και κουζίνας. 

Ο εύκολος και γρήγορος τρόπος παρασκευής τους, η υψηλή διατροφική αξία τους, τα θρεπτικά τους στοιχεία, συνιστούν την καλύτερη λύση για το γεύμα όλης της οικογένειας. Στο πλαίσιο αυτό, η ελληνική οικογένεια εμπιστεύεται και προτιμά σταθερά τα προϊόντα MISKO και Barilla για την καθημερινή διατροφή της, με την Barilla Ελλάδος να έχει ηγετική παρουσία στον κλάδο των ζυμαρικών

Αυτή η καταναλωτική τάση αποτυπώνεται και στα στοιχεία της Nielsen Market track (στοιχεία δωδεκαμήνου Δεκ. 09-Νοε. 10), με κορυφαίες τις μάρκες MISKO και Barilla, φέρνοντας τη Barilla Ελλάδος πρώτη, με ποσοστό 42% σε μερίδιο όγκου και 47% σε μερίδιο αξίας, στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών.
  
Η πρωτιά αυτή οφείλεται στο ότι πρόκειται για δύο μεγάλες μάρκες ζυμαρικών με πολυετή παράδοση και τεχνογνωσία στο χώρο των τροφίμων, που έχουν κατακτήσει με το σπαθί τους την εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού. Τα ζυμαρικά MISKO που παράγονται στην Ελλάδα εδώ και 84 χρόνια, αποτελούν μια παραδοσιακή αξία και ένα σταθερό σημείο αναφοράς για κάθε ελληνική οικογένεια. 

Η Barilla αντιπροσωπεύει την αυθεντική ιταλική παραδοσιακή μάρκα ζυμαρικών που ενώνει γενιές ανθρώπων  γύρω από το ίδιο τραπέζι. Επιπλέον η αναγνωρισιμότητα και διείσδυσή τους ενισχύεται και από την ευρύτητα της προϊοντικής τους γκάμας που περιλαμβάνει ζυμαρικά και σχήματα για παραδοσιακά πιάτα και πιο μοντέρνες συνταγές όπως η φούξια σειρά της MISKO, τα ζυμαρικά Ολικής Αλέσεως που διαθέτουν και οι δύο μάρκες, αλλά και τα πρωτοποριακά Barilla PICCOLINI για τους μικρούς και μεγάλους λάτρεις των ζυμαρικών. 

Η οικογένεια της Barilla Ελλάδος παραμένει ο αδιαφιλονίκητος ηγέτης στον κλάδο των ζυμαρικών. Μία σχέση εμπιστοσύνης και προσφοράς στην ελληνική οικογένεια, που ανανεώνεται διαρκώς με νέες διατροφικές προτάσεις, νέα προϊόντα, νέα σχήματα και νέες γεύσεις ανταποκρινόμενες πλήρως στις σύγχρονες διατροφικές ανάγκες των καταναλωτών τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γραψτε και εσείς το σχόλιο σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...