Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

Χιλιάδες καταγγελίες καταναλωτών κάθε μήνα, στο τηλέφωνο 1520

Τρεις χιλιάδες καταγγελίες διαχειρίζεται κάθε μήνα το 1520, το τηλεφωνικό κέντρο παραπόνων, καταγγελιών και πληροφοριών της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, η οποία προσανατολίζεται στην βελτιστοποίηση της μεθόδου, ώστε να πετύχει την καλύτερη προστασία των πολιτών από φαινόμενα αισχροκέρδειας και εξαπάτησης.

Σήμερα, την ευθύνη της διαχείρισης του 1520 την έχει ιδιωτική εταιρεία και μέχρι πρότινος οι καταγγελίες μεταφέρονταν στους αρμόδιους φορείς προς επίλυση. Αυτή η αντίληψη έχει αλλάξει στη γενική γραμματεία, που έχει διευρύνει τους τομείς δραστηριοποίησής της για αποτελεσματικότερες παρεμβάσεις σε θέματα προστασίας καταναλωτή. Στο πλαίσιο αυτό θα επιχειρηθούν δομικές αλλαγές στη λειτουργία του 1520 μέσα στον επόμενο χρόνο.

Βασικός προσανατολισμός του γενικού γραμματέα Καταναλωτή, Δ. Σπυράκου, είναι να καταστεί ένα τέτοιο τηλεφωνικό κέντρο ουσιαστικός βοηθός της Πολιτείας και να εξελιχθεί σε ένα «one stop shop» για την κατάθεση παραπόνων, καταγγελιών και διάθεσης πληροφοριών προς τους καταναλωτές, για όλα τα θέματα που αφορούν στην προστασία του καταναλωτή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γραψτε και εσείς το σχόλιο σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...