Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ : ¨Τράπεζα κάνει " ντου" σε σπίτι δανειολήπτριας ,με κατασχετήριες κορδέλλες"

Σε ανακοίνωση της ΄η Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, δημοσιοποιεί καταγγελία  που κατατέθει σήμερα στην ΄Ενωση, από δανειολήπτρια γνωστής Τράπεζας, το περιεχόμενο της οποίας την "σόκαρε" χαρακτηρίζοντας   την πρακτική της Τράπεζας ,πρωτοφανή, πρωτάκουστη, φοβιστική, εκβιαστική, μα  προπάντων μη νόμιμη.
 Επί του περιεχομένου της καταγγελίας της δανειολήπτριας :
"...υπάλληλος της Τράπεζας  στην οποία διατηρώ χρέος,με επισκέφτηκε στο σπίτι μου απαιτώντας "εδώ και τώρα" την ολική  οικονομική οφειλή  που είχα προς την Τράπεζα της οποίας τυγχάνει εργαζόμενος, αλλιώς θα προβεί σε κατάσχεση  του σπιτιού μου, στην απάντηση μου ότι δεν έχω την δυνατότητα  για την πληρωμή έφυγε, αλλά επανήλθε την επόμενη μέρα και τοποθέτησε ερυθρόλευκες ταινίες δημοσίων έργων,διαβεβαιώνοντας με ότι η περιουσία μου από σήμερα κατάσχεται και ακόμα μου είπε να δανειστώ από συγγενείς και φίλους για να πληρώσω το χρέος μου.Τρομοκρατημένη  εγώ  από το συμβάν μετέβη στην Τράπεζα (υποκ/μα Χανίων), όπου εκεί θέλησα να συναντήσω την Διευθύντρια, όμως η κατάσταση για μένα δεν ήταν η καλύτερη..Συνάντησα μία Διευθύντρια η οποία με αγριότητα και έντονο ύφος κτυπούσε με τα χέρια της το γραφείο της και με απειλούσε ότι αν δεν βρω τα χρήματα άμεσα θα γίνει κατάσχεση.Και μου επαναλάμβανε ότι δεν μπορώ να φάω τα λεφτά, καθώς αυτός που τα έχει είναι ο πλουσιότερος άνθρωπος του κόσμου.
  Σας ενημερώνω  επίσης ότι  από τον φόβο και το άγχος που μου προκάλεσε η Διευθύντρια ένοιωσα να χάνω τον κόσμο, φεύγοντας έτρεξα να ψάχνω γνωστούς και φίλους για να βοώ το ποσό του χρέους.
Καταγγέλλω την παραπάνω αναφερόμενη κυρία....."
Έπειτα από την παραπάνω καταγγελία, και επί πλέον η προφορική  δήλωση της δανειολήπτριας και εδώ οφείλουμε να μεταφέρουμε  τα ίδια τα λόγια της( από την αντιμετώπιση της Διευθύντριας της Τράπεζας)  "ένοιωσα ότι είμαι η χειρότερη γυναίκα του  κόσμου" λόγια σημαντικά, για μια γυναίκα άνεργη ,χωρισμένη με τρία παιδιά ανήλικα, χωρίς διατροφή από τον σύζυγο ,καθώς και εκείνος άνεργος, με ένα "βαρύ φορτίο"καθώς το ένα της παιδί αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα υγείας η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, στέλνει ¨μήνυμα" προς πολλαπλούς αποδέκτες και ιδιαίτερα στις Τράπεζες, κυρίες Τράπεζες οι καταναλωτές -δανειολήπτες δεν είναι εξωγήινοι, είναι  οι πελάτες σας, τους χρωστάτε άλλη διαχείρηση , μα και ακόμα προσέξτε τους υπαλλήλους σας, περιορίστε τους αυστηρά στα καθήκοντα τους,επισημάνετε τους ότι οι πρακτικές τους ενέχουν ενέργειες που άπτονται του Ποινικού Κώδικα και  στους καταναλωτές δανειολήπτες, μέλη της ΄Ενωσης και μη ,μη φοβάστε ενέργειες που σας τρομοκρατούν καταγγείλετε τους είτε στην ΄Ενωση είτε στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή μα προπάντων στην Δικαιοσύνη.
  Για καταγγελίες στα τηλ.2821092666, 2821092306 Χανιά και 2842020140 Ιεράπετρα.-

                            
             Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
       
                                                  Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γραψτε και εσείς το σχόλιο σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...