Τρίτη 18 Μαΐου 2010

«Η συμπεριφορά του καταναλωτή στην κρίση»


Ερευνα για τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στη συμπεριφορά του Ελληνα καταναλωτή πραγματοποίησε η Tempo OMD σε συνεργασία με τη Focus - Bari.
Η έρευνα εστιάζει στις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης, και αποσκοπεί στη φωτογράφιση της μετάβασης του καταναλωτή στις νέες του συνήθειες, αλλά και στην παρακολούθηση της μετάβασης αυτής, στην εξέλιξή της.
Στην πανελλήνια αυτή ποσοτική έρευνα χρησιμοποιήθηκαν όλες οι δυνατότητες που έχει να προσφέρει η σημερινή τεχνολογία, αφού μέρος των συνεντεύξεων διεξήχθη μέσω internet με τη μέθοδο snapshots, ενώ για τους μη χρήστες internet (σήμερα 50% του κοινού 13-70 χρονών) η έρευνα συμπληρώθηκε με τηλεφωνικές συνεντεύξεις.
Στο πρόγραμμά των δυο εταιρειών, είναι να «τρέξει» η ίδια έρευνα και πάλι σε 3-4 μήνες περίπου προκειμένου να καταγραφούν οι μεταβολές, ανάλογα με τις εξελίξεις στην ελληνική οικονομία, την αποτελεσματικότητα των μέτρων της κυβέρνησης καθώς και τη διάθεση της κοινής γνώμης.
Σε ό,τι αφορά τα αποτελέσματα της έρευνας, προκύπτει ότι είναι πρωτοφανής για τα ελληνικά δεδομένα η οικονομική κρίση που διαπερνά την κοινωνία και επηρεάζει τους πολίτες σε ψυχολογικό και σε πρακτικό επίπεδο. Ήδη η καταναλωτική συμπεριφορά αλλάζει, και οι Ελληνες διαμορφώνουν νέες αγοραστικές συνήθειες, σε κάποιους τομείς γίνονται περισσότερο «Ευρωπαίοι», σε κάποιους άλλους πολύ πιο προσεκτικοί και σκεπτικοί, προβληματίζονται και αναβάλλουν μεγάλες αγορές, και πολλά άλλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γραψτε και εσείς το σχόλιο σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...