Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

Κόβουν και τα σούπερ-μάρκετ

Δεν πληρώνω - δεν πληρώ­νω, επειδή δεν θέλω; Ή, δεν πληρώνω, επειδή πολύ απλά δεν έχω να πληρώσω;

Η πρωτόγνωρη κρίση μάς δείχνει ότι ο κοσμάκης δεν βάζει μαχαίρι μόνο στη διασκέδαση και τα αγαθά πολυτελεί­ας, αλλά ακόμη και στο σούπερ-μάρκετ. Κι αν οι δρόμοι μας φαίνονται ακόμη αρκετά γεμάτοι, η εικόνα είναι απατηλή.

Η αλήθεια είναι ότι τους τε­λευταίους μήνες οι Έλληνες έχουν κό­ψει δραστικά ακόμη και τα είδη πρώτη ανάγκης, ενώ προτιμούν να ψωνίζουν ό,τι είναι φθηνότερο ή βρίσκεται σε προσφορά.

Έτσι, οι περισσότεροι Έλληνες στρέ­φονται ολοένα και πιο πολύ στα ανώ­νυμα προϊόντα (αυτά που λέμε «ιδι­ωτικής ετικέτας», που τα ξέρει μόνο η μαμά τους δηλαδή) των αλυσίδων σούπερ-μάρκετ, αφού κάποια εξ αυ­τών πωλούνται έως και 60% φθηνότε­ρα από τα αντίστοιχα επώνυμα
ΠΛΗΡΕΣ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γραψτε και εσείς το σχόλιο σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...