Σε κάθε περίπτωση, η επιβολή πλαφόν στην τιμή του τελικού προϊόντος στους 13 νομούς της χώρας μας δεν επιλύει το πρόβλημα, καθώς τα μονόπλευρα διοικητικά μέτρα κάθε άλλο παρά ελέγχουν τις πιθανές στρεβλώσεις της αγοράς, ενώ «στοχοποιούν» αδίκως τους πρατηριούχους. Συνεπώς, το πλαφόν στο τελικό προϊόν οφείλει να συνδυαστεί με το σχεδιασμό για την επιβολή ελέγχων των τιμών σε όλα τα στάδια παραγωγής, επεξεργασίας, διανομής, αποθήκευσης, χονδρικής πώλησης και μεταπώλησης, αλλά και τη λήψη μέτρων με σκοπό την ομαλή λειτουργία του υγιούς ανταγωνισμού στην αγορά των υγρών καυσίμων.
Τετάρτη 4 Μαΐου 2011
O Αυγενάκης για την επιβολή πλαφόν στη βενζίνη σε νομούς της Κρήτης
Σε κάθε περίπτωση, η επιβολή πλαφόν στην τιμή του τελικού προϊόντος στους 13 νομούς της χώρας μας δεν επιλύει το πρόβλημα, καθώς τα μονόπλευρα διοικητικά μέτρα κάθε άλλο παρά ελέγχουν τις πιθανές στρεβλώσεις της αγοράς, ενώ «στοχοποιούν» αδίκως τους πρατηριούχους. Συνεπώς, το πλαφόν στο τελικό προϊόν οφείλει να συνδυαστεί με το σχεδιασμό για την επιβολή ελέγχων των τιμών σε όλα τα στάδια παραγωγής, επεξεργασίας, διανομής, αποθήκευσης, χονδρικής πώλησης και μεταπώλησης, αλλά και τη λήψη μέτρων με σκοπό την ομαλή λειτουργία του υγιούς ανταγωνισμού στην αγορά των υγρών καυσίμων.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γραψτε και εσείς το σχόλιο σας!