Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2011

Καταγγελίες καταναλωτών , για φουσκομένους λογαριασμούς, από τα Smart Phone

Apple iPhone 3GS, Motorola Milestone and LG GW60
Image via Wikipedia
Σε "Τσουνάμι " φθάνει να εξελιχθούν οι καταγγελίες των καταναλωτών, που φθάνουν καθημερινά στο Γραφείο Προστασίας του Καταναλωτή της Ε.Π.Κ. Κρήτης ,για λογαριασμούς από την χρήση των «έξυπνων» τηλεφωνικών συσκευών κινητής τηλεφωνίας.

Όπως αποδεικνύεται ,παρατηρείται το φαινόμενο ότι, οι συσκευές αυτές Smart Phone, αυτόματα και χωρίς καμία ενημέρωση, για την χρέωση ,μπορούν να μας οδηγήσουν σε χρήση διαδικτυακών υπηρεσιών,και ο καταναλωτής παρά την αρχική του ικανοποίηση για ελεύθερη πλοήγηση, αγανακτεί και διαμαρτύρεται ,όταν παραλαμβάνει "φουσκωμένο" λογαριασμό.

Επειδή στην περίπτωση αυτή, βασικά ο καταναλωτής πέφτει "θύμα" της κατανάλωσης και καλείται να αποδείξει την μη ενημέρωσή του, από τον πωλητή της συσκευής κινητής τηλεφωνίας, η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ,εφιστά την προσοχή των χρηστών "έξυπνων " τηλεφωνικών συσκευών, βασικά. θα πρέπει να ξέρει ο καταναλωτής ότι για να σωθεί οφείλει, να υποβάλλει μία αίτηση αποσύνδεσης της αυτόματης σύνδεσης με το διαδίκτυο, στον παροχο του.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γραψτε και εσείς το σχόλιο σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...