Κυριακή, 30 Μαΐου 2010

Αρχίζει την πιστοποίηση τοπικών προϊόντων η «ΗΠΕΙΡΟΣ»



Σε καταγραφή των τοπικών και παραδοσιακών προϊόντων του Νομού Ιωαννίνων, έχει προβεί η Αναπτυξιακή Εταιρία «ΗΠΕΙΡΟΣ» και τώρα πλέον κάνει το επόμενο βήμα, που είναι η κατάθεση φακέλων στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης για την πιστοποίηση των πρώτων από αυτά.Η Εταιρία πήρε το «πράσινο φως» την Πέμπτη το βράδυ από το Νομαρχιακό Συμβουλίου και για τα πρώτα προϊόντα για τα οποία θα κατατεθούν προτάσεις είναι η πατάτα Χρυσοβίτσας, η πέστροφα Ιωαννίνων, οι χυλοπίτες Μετσόβου ή Ιωαννίνων και το γιαούρτι Ιωαννίνων. Συνολικά, από δύο μελέτες που εκπονήθηκαν μέσω του προγράμματος «ΠΙΝΔΟΣ», έχουν ερευνηθεί 65 προϊόντα, από τα οποία δέκα (περιλαμβανομένων και των τεσσάρων που προαναφέρθηκαν) μπορούν να προταθούν για προετοιμασία των φακέλων πιστοποίησης και την προώθησή τους για απόκτηση σήματος ποιότητας.Επίσης με άλλη απόφασή του το Νομαρχιακό Συμβούλιο ενέκρινε τη συμμετοχή της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Ιωαννίνων στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της «ΗΠΕΙΡΟΣ», με το νομάρχη να εκφράζει παράπονα για την μη στήριξή της από τους δήμους του νομού, καθώς ελάχιστοι έχουν αναθέσει μελέτες σε αυτή, που εκτός των άλλων είναι πιστοποιημένη για το ΕΣΠΑ.

Σάββατο, 29 Μαΐου 2010

Αυξήσεις 30% στα τιμολόγια της ΔΕΗ


Έρχονται από τον Σεπτέμβριο αυξήσεις 30% στα τιμολόγια της ΔΕΗ, ελέω ΔΝΤ.

Όπως έκανε γνωστό η υπουργός Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Τ. Μπιρμπίλη σε συνάντηση που είχε με δημοσιογράφους τα τιμολόγια ηλεκτρικού ρεύματος θα πρέπει να αναδιαρθρωθούν καθώς αφενός το ζητά το ΔΝΤ και αφετέρου επειδή η ΔΕΗ χάνει στον ανταγωνισμό τους καλούς πελάτες. Οι εκτιμήσεις θέλουν τα τιμολόγια οικιακά και αγροτικά να ανέβουν 30%, ενώ μειώσεις έρχονται στα εμπορικά.

Εξάλλου η κ. Μπιρμπίλη στο θέμα των αποκρατικοποιήσεων της ΔΕΗ αλλά και των υπόλοιπων ενεργειακών ΔΕΚΟ φέρεται να υποστήριξε στο τελευταίο υπουργικό συμβούλιο: «Πρώτα η απελευθέρωση της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας και μετά βλέπουμε αν χρειάζεται αποκρατικοποίηση της ΔΕΗ».

Η κ. Μπιρμπίλη κατά τις πληροφορίες διαφοροποιήθηκε από τον υπουργό Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου, ο οποίος προέκρινε λύση αποκρατικοποιήσεων όλων των ΔΕΚΟ συμπεριλαμβανομένων και των ενεργειακών.

Η υπουργός ΠΕΚΑ αντέτεινε πως «ο χώρος της ενέργειας είναι διαφορετικός από εκείνον των μεταφορών δηλαδή είναι διαφορετική η περίπτωση της ΔΕΗ, της ΔΕΠΑ, των ΕΛΠΕ από τον ΟΣΕ, ο οποίος έχει τεράστια ελλείμματα». Τα μέλη του υπουργικού και ο κ. Παπακωνσταντίνου φέρονται να συμφώνησαν με τη θέση της υπουργού, η οποία προχωρά σε εφαρμογή και την τελευταία κοινοτική οδηγία που αφορά στην απελευθέρωση της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας. Κατά την πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΚΑ, εικόνα θα υπάρχει τον Μάρτιο του 2011.

Στο μεταξύ η κ. Μπιρμπίλη αναμένει την γνωμοδότηση της ΡΑΕ ως προς το αίτημα της ΔΕΗ για την αναδιάρθρωση των τιμολογίων ηλεκτρικού ρεύματος κάτι που θα προκαλέσει μεγάλες αυξήσεις. Πληροφορίες λένε ότι η υπουργός θα λάβει σχετικές αποφάσεις τον Σεπτέμβριο, αν και φαίνεται να συμφωνεί με την αλλαγή της δομής των τιμολογίων. Ωστόσο υποστηρίζει πως θα πρέπει να ληφθούν υπόψη κοινωνικά κριτήρια αλλά και κριτήρια εξοικονόμησης ενέργειας.

Πενταπλάσιες τιμές από το τελωνείο στο ράφι!

Ξέφρενη κούρσα πραγματοποιούν οι τιμές αρκετών προϊόντων εισαγωγής, τροφίμων και άλλων, στη διαδρομή από το τελωνείο του Πειραιά μέχρι τα ράφια των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ. 
Προϊόντα φυτικής προέλευσης όπως φασόλια, ρύζι, ξηροί καρποί που εισάγονται από τρίτες χώρες φτάνουν να πωλούνται έως και 451% ακριβότερα από την τιμή εισαγωγής τους, πυροδοτώντας με τον τρόπο αυτό την ακρίβεια στην αγορά. Την ίδια ώρα νέες αυξήσεις καταγράφονται σε βασικά είδη σούπερ μάρκετ που φτάνουν ακόμα και το 8%. Σύμφωνα με έρευνα τιμών της Νομαρχίας Πειραιά, τον Μάιο οι ανατιμήσεις στις τιμές βασικών προϊόντων είναι περισσότερες από τις μειώσεις ενώ μετά και την πρώτη αύξηση του ΦΠΑ τον περασμένο Μάρτιο οι τιμές περίπου στο 30% των προϊόντων που ανατιμήθηκαν ήταν σημαντικά υψηλότερες από την αύξηση του φόρου.

Γνωστά- άγνωστα καπέλα ανεβάζουν μέχρι και 451% τις τιμές των προϊόντων από το τελωνείο μέχρι το ράφι του σούπερ μάρκετ. Η διαπίστωση αυτή προκύπτει από την επεξεργασία που έκανε η Νομαρχία Πειραιά σε στοιχεία των τιμολογίων εισαγωγής τροφίμων φυτικής προέλευσης από χώρες εκτός Ε.Ε. στο τελωνείο του Πειραιά και τις τελικές 
λιανικές τιμές των προϊόντων αυτών στα καταστήματα σούπερ μάρκετ. Η έρευνα δείχνει ότι οι αποκλίσεις των τιμών φτάνουν σε ποσοστά που σοκάρουν και κυμαίνονται από 182,83% έως 451% ανάλογα με το είδος του προϊόντος, δείχνοντας παράλληλα και τα μεγάλα περιθώρια κέρδους των επιχειρήσεων.

Το ρύζι τύπου basmatti εισάγεται στην Ελλάδα στην τιμή των 0,715 ευρώ το κιλό και στη συνεχεία συσκευάζεται και πωλείται προς 3,94 ευρώ το κιλό, δηλαδή 451% ακριβότερα. Τα φασόλια σύμφωνα με τα στοιχεία της Νομαρχίας εισάγονται στην τιμή των 0,80 ευρώ το κιλό ανεξάρτητα από το μέγεθός τους. Στη συνέχεια από τις εταιρείες γίνεται ο διαχωρισμός τους σε μέτρια και χονδρά, συσκευάζονται και φτάνουν τα ράφια των σούπερ μάρκετ να πωλούνται προς 2,86 ευρώ και 4,34 ευρώ το κιλό αντίστοιχα, παρά το γεγονός ότι εισάγονται με την ίδια τιμή όπως σημαίνει η έρευνα της Νομαρχίας Πειραιά. Ανάλογη είναι και η απόκλιση της τιμής στα αράπικα φιστίκια που εισάγονται στην τιμή των 0,99 ευρώ το κιλό και πωλούνται προς 2,8 ευρώ το κιλό στα καταστήματα.
Αυξήσεις έως και 8% τον Μάιο παρά την κρίση

Και ενώ οι τιμές των προϊόντων «τρελαίνονται» στη διαδρομή από το τελωνείο έως το ράφι του σούπερ μάρκετ, οι αρμόδιες υπηρεσίες της Νομαρχίας Πειραιά διαπιστώνουν και νέες ανατιμήσεις τον Μάιο σε σχέση με τους προηγούμενους μήνες στην αγορά. Συγκεκριμένα από τη λίστα 128 βασικών καταναλωτικών αγαθών σε 5 μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ που ελέγχει την τελευταία διετία η Νομαρχία, προκύπτει ότι κάθε μήνα το τελευταίο τρίμηνο, τα προϊόντα των οποίων οι τιμές έχουν αυξηθεί είναι περισσότερα από αυτά των οποίων οι τιμές έχουν μειωθεί. Οι τιμοληψίες μάλιστα του Μαΐου σε σύγκριση με τον Απρίλιο δείχνουν αυξήσεις σε 49 προϊόντα οι οποίες φτάνουν έως και το 8%. Ενδεικτικά τον τελευταίο μήνα αυξήθηκε κατά 8,11% η τιμή στα μακαρόνια, 6,99% σε χαρτοπετσέτες, 6,85% σε μπίρες, 4,52% σε γάλα εβαπορέ, 3,6% στη χλωρίνη και 1,05% στο αλεύρι. Μάλιστα, οι υπηρεσίες της Νομαρχίας διαπίστωσαν υπερβάσεις και στις αυξήσεις λόγω ΦΠΑ. Μάλιστα, από τον Μάρτιο έως σήμερα και στις πέντε αλυσίδες σούπερ μάρκετ όπου έγιναν τιμοληψίες διαπιστώθηκαν αυξήσεις που υπερέβησαν την αύξηση του ΦΠΑ. Πάντως στο σύνολο τους οι επιχειρήσεις απορρόφησαν σε ποσοστό έως και 70% τις αυξήσεις από το ΦΠΑ.
Ακριβότερα έως 63,79% στον Πειραιά από την Κύπρο

Ακριβότερη ακόμα και από την Κύπρο αποδεικνύεται η Ελλάδα σε ό,τι αφορά τις τιμές βασικών αγαθών στα ράφια των σούπερ μάρκετ, παρά το γεγονός ότι η Μεγαλόνησος βρίσκεται στο άκρο της Ευρώπης. Προϊόντα των ίδιων πολυεθνικών εταιρειών, στις ίδιες πολυεθνικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ πωλούνται με υψηλότερες τιμές στον Πειραιά απ΄ ό,τι στη Λευκωσία, τη Λάρνακα και την Αμμόχωστο. Μάλιστα, οι διαφορές που καταγράφονται ξεπερνούν ακόμα και το 60%. Ετσι, σύμφωνα με τα στοιχεία που επεξεργάστηκε η Νομαρχία Πειραιά συγκρίνοντας τις τιμές ίδιων προϊόντων στην Ελλάδα και την Κύπρο (οι τιμές προέρχονται από το Παρατηρητήριο Τιμών του υπουργείου Εμπορίου της Κύπρου) τα 7 στα 10 προϊόντα (75%) πωλούνται ακριβότερα στη χώρα μας, με τη διαφορά των τιμών να κυμαίνεται από 6,35% έως και 63,79%.

ΟΙ ΤΙΜΟΛΗΨΙΕΣ
της Νομαρχίας Πειραιά τον Μάιο σε σύγκριση με τον Απρίλιο δείχνουν ανατιμήσεις έως και 8% σε 49 προϊόντα

Πτώση 20% στις πωλήσεις αμόλυβδης
ΠΑΝΩ από 350 πρατήρια καυσίμων σε όλη τη χώρα έχουν βάλει λουκέτο τους τελευταίους μήνες καθώς αδυνατούν να εξοφλήσουν τις υποχρεώσεις τους προς τις εταιρείες εμπορίας- και εκείνες με τη σειρά τους σταμάτησαν να τα εφοδιάζουν με καύσιμα. Την ίδια ώρα, η κατανάλωση καυσίμων εμφανίζει πτώση άνω του 20%, ενώ στη σούπερ αμόλυβδη, που είναι το ακριβότερο καύσιμο, η μείωση φτάνει στο 60%. Τα στοιχεία ανέφερε η διοίκηση του Συνδέσμου Εταιρειών Εμπορίας Πετρελαιοειδών, επισημαίνοντας ότι η αγορά καυσίμων βρίσκεται σε εξαιρετικά δύσκολη θέση αντιμετωπίζοντας τη μείωση της κατανάλωσης, την αύξηση των ληξιπρόθεσμων οφειλών και των επισφαλειών, καθώς και τη σημαντική άνοδο του χρηματοοικονομικού κόστους.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που επικαλέστηκε ο σύνδεσμος, η αύξηση των τιμών από τον Φεβρουάριο στην αμόλυβδη υπερβαίνει τα 40 λεπτά το λίτρο (ή ποσοστό 37%) και οφείλεται αποκλειστικά στους φόρους και την άνοδο των διεθνών τιμών. Συγκεκριμένα, η μέση λιανική τιμή στις 5 Φεβρουαρίου ήταν 1,101 ευρώ και έφτασε στις 14 Μαΐου στο 1,509 ευρώ, δηλαδή αυξήθηκε κατά 40,8 λεπτά. Για το θέμα της απελευθέρωσης του επαγγέλματος των μεταφορών, ο πρόεδρος του συνδέσμου Σ. Χριστογιάννης είπε ότι με τον τρόπο που γίνεται ουσιαστικά συνιστά μη απελευθέρωση, αφού το κόστος αγοράς μιας άδειας βυτιοφόρου καθορίζεται σε 200.000 ευρώ, όσο περίπου και στη μαύρη αγορά.

Η κρίση πιέζει τα κέρδη των τραπεζών
ΣΤΟΝ ΡΥΘΜΟ της οικονομικής κρίσης και των έκτακτων εισφορών κινούνται τα αποτελέσματα πρώτου τριμήνου των τραπεζών. Αποτελέσματα τριμήνου ανακοίνωσαν χθες η Εurobank, η Αlpha και η Μarfin.

Τα καθαρά κέρδη του Ομίλου της Εurobank μετά την έκτακτη φορολογική εισφορά των 16 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν σε 61 εκατ. ευρώ, με τις δραστηριότητες Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης να επιστρέφουν στην κερδοφορία έπειτα από ζημίες πέρυσι.

Καθαρά κέρδη 52 εκατ. ευρώ ανακοίνωσε η Αlpha, ύστερα από προβλέψεις 200 εκατ. ευρώ και εξαιρουμένης της έκτακτης εισφοράς.

Αύξηση κερδών μετά φόρων 4,3% κατέγραψε η Μarfin Ρopular Βank φτάνοντας τα 41,7 εκατ. ευρώ.
Ευνοϊκές ρυθμίσεις από Εμπορική

Εν τω μεταξύ, ευνοϊκές ρυθμίσεις για τους πελάτες της που δυσκολεύονται να εξυπηρετήσουν στεγαστικά δάνεια και πιστωτικές κάρτες ανακοίνωσε η Εμπορική Τράπεζα, με προγράμματα επιμήκυνσης και συγκέντρωσης οφειλών που οδηγούν σε μείωση της μηνιαίας δόσης έως και κατά 40%. 

Παρασκευή, 28 Μαΐου 2010

Διαφωνούν οι αρτοποιοί των Ιωαννίνων στην πρόταση για μείωση τιμών

Ενστάσεις από τους αρτοποιούς του Νομού Ιωαννίνων μετά την πρόταση της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Αθηνών
Προβληματισμό στον κλάδο των αρτοποιών προκαλεί η δημοσιοποίηση της πρότασης της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Αθηνών, Προαστίων και Περιχώρων για την πώληση της φραντζόλας, δηλαδή των 350 γραμμαρίων του ψωμιού, προς 50 λεπτά, τη στιγμή που σήμερα η τιμή της είναι 30-40 λεπτά ακριβότερη.Αν και ακόμη δεν έχουν δημοσιοποιηθεί σαφείς λεπτομέρειες για τους τρόπους εφαρμογής της συγκεκριμένης πρότασης, η ανησυχία που εκφράζεται στα πλαίσια και των γενικότερων προβλημάτων των αρτοποιών είναι έντονη.Σύμφωνα με τη συγκεκριμένη πρόταση κάθε βιοτέχνης θα μπορεί να ορίζει την τιμολογιακή του πολιτική, ενώ δεν θα είναι υποχρεωτικό η διαμόρφωση της τιμής στα 50 λεπτά την φραντζόλα. Όπως τονίστηκε, η τιμή αυτή θα ισχύει συγκεκριμένες ώρες κατά τη λειτουργία του αρτοποιείου, καθώς την ώρα λήξης της προσφοράς θα την ορίζει κάθε αρτοποιός ξεχωριστά.Μία πρώτη ένδειξη της διαφοροποίησης που υπάρχει στο συγκεκριμένο ζήτημα, αποτελεί και η ανακοίνωση της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Ελλάδος, μέσα από την οποία διευκρινίζει πως η συγκεκριμένη πρόταση δεν ελήφθη από τη γενική συνέλευση της Ομοσπονδίας και πως αφορά περίπου 40 σημεία πώλησης ψωμιού στο κέντρο της Αθήνας. Βέβαια, ενδιαφέρον για την ανάπτυξη αυτής της πρότασης εκφράζεται και από αρτοποιεία στη συμπρωτεύουσα.Για παράλογες πρακτικές που δεν μπορούν να εφαρμοστούν στην πράξη και που οδηγούν στον αποπροσανατολισμό των καταναλωτών έκανε λόγο ο πρόεδρος του Σωματείου Αρτοποιών Νομού Ιωαννίνων Ορέστης Κωστής, τονίζοντας πως δεν υπάρχει καμία λογική στην εφαρμογή αυτής της πρότασης.Κανείς δε μπορεί να θέσει θέμα ωραρίου κατά την πώληση του ψωμιού, πόσω μάλλον να κάνει λόγο για άλλης ποιότητας προϊόντα, πιθανότατα δεύτερης διαλογής, που θα διατεθούν σε όσους δεν έχουν την οικονομική άνεση, σημείωσε χαρακτηριστικά. Πρόκειται για πρακτικές που αποπροσανατολίζουν τους καταναλωτές, πιθανώς για να οδηγήσουν σε άλλης ποιότητας προϊόντα, όπως κατεψυγμένα ή εισαγόμενες πρώτες ύλες. Παράλληλα πλήττουν και τον ίδιο τον κλάδο.Είναι αδύνατο να μειώσεις κατά 40-50% τις τιμές, όταν τις διατηρείς στα ίδια επίπεδα τα τελευταία τέσσερα χρόνια, απορροφώντας ουσιαστικά τις αυξήσεις στις πρώτες ύλες και τις συνεχείς αυξήσεις στα λειτουργικά έξοδα, υπογράμμισε ο κ. Κωστής. Με την εφαρμογή του συγκεκριμένου μέτρου ουσιαστικά οι επιχειρήσεις δεν θα είναι βιώσιμες, γεγονός που θα οδηγήσει σε άλλες δυσάρεστες αντιδράσεις, όπως απολύσεις προσωπικού, κατέληξε.

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ

Τετάρτη, 26 Μαΐου 2010

Πρωτοβουλία για χαμηλότερες τιμές στη Μαγνησία


Σύσκεψη με τη συμμετοχή εκπροσώπων φορέων της αγοράς, ώστε να υπογραφεί «συμβόλαιο» μείωσης τιμών για να αντιμετωπιστεί η κρίση, συγκάλεσε η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Μαγνησίας.

Οι εκπρόσωποι των φορέων, με εξαίρεση τους βενζινοπώλες, έδειξαν πρόθυμοι να προχωρήσουν σε μειώσεις τιμών, ωστόσο αποφάσεις θα λάβουν τα συλλογικά όργανα που θα κληθούν σε γενικές συνελεύσεις. Η Νομαρχία θα προμηθεύει τους επαγγελματίες με ειδικό σήμα, το οποίο συγχρόνως θα αποτελεί και πρόσκληση προς τον καταναλωτή να προτιμήσει εκείνα τα καταστήματα τα οποία έχουν μειωμένες τιμές. Η επιχείρηση δε από την πλευρά της, θα αναλάβει την ευθύνη να γνωστοποιεί στο καταναλωτικό κοινό και τα είδη που πρόκειται να μειώσει το ποσό ή το ποσοστό του κέρδους.
Οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα επαγγελματίες θα τιμωρούντα αυστηρά στην περίπτωση που συμμετέχουν στο πρόγραμμα και ακολουθούν παραπλανητικές πρακτικές εις βάρος των καταναλωτών.

Τρίτη, 25 Μαΐου 2010

Σταθερά πάνω από το 1,50 ευρώ η αμόλυβδη

Στα 1,520 ευρώ ανά λίτρο διαμορφώθηκε την Παρασκευή η μέση τιμής της αμόλυβδης βενζίνης, σύμφωνα με τις πανελλαδικές τιμοληψίες του υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.
Πιο αναλυτικά, η λιανική τιμή της βενζίνης σημείωσε πτώση κατά 0,26% σε σχέση με το μέσο όρο της προηγούμενης Παρασκευής, που ήταν 1,524 Ευρώ ανά λίτρο.
Σε σχέση με το μέσο όρο των τεσσάρων τελευταίων εβδομάδων, στις τιμές λιανικής πώλησης της αμόλυβδης βενζίνης (95 οκτανίων 10 ppm) σημειώθηκε άνοδος 0,033 Ευρώ ανά λίτρο, ή ποσοστό 2,22%.
Ο μέσος όρος της τιμής εκ διυλιστηρίου για την Παρασκευή 21/5/2010 διαμορφώθηκε στα 0,446 ευρώ ανά λίτρο, ενώ φόροι και δασμοί αντιστοιχούν σε 0,918 Ευρώ ανά λίτρο. Έτσι, ο μέσος όρος της τιμής εκ διυλιστηρίου με φόρους και δασμούς διαμορφώθηκε στα 1,364 ευρώ ανά λίτρο.
Σε σχέση με το μέσο όρο των τεσσάρων τελευταίων εβδομάδων, στις τιμές πώλησης της αμόλυβδης βενζίνης μετά φόρων (95 οκτανίων 10 ppm) των ελληνικών διυλιστηρίων σημειώθηκε άνοδος 0,008 Ευρώ ανά λίτρο, ή ποσοστό 0,59%.
Ο μέσος όρος της χονδρικής τιμής πώλησης της αμόλυβδης βενζίνης (95 οκτανίων 10 ppm) από τις εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών για την Παρασκευή 21/5/2010 ήταν 1,442 ευρώ ανά λίτρο. Σε σχέση με το μέσο όρο των τεσσάρων τελευταίων εβδομάδων σημειώθηκε άνοδος 0,022 ευρώ ανά λίτρο ή ποσοστό 1,56%.

Δευτέρα, 24 Μαΐου 2010

Η Ελλάδα σε κρίση. Ο τουρισμός σε «ακρισία»;


 Η ανταπόκριση του Δημήτριου Μιχαηλίδη είναι καταπέλτης για τον ελληνιό τουρισμό και εδικά για την Χαλκιδική. Διαβάστε την και σίγουρα θα πείτε "και εμείς τα έχουμε περάσει αυτά". Η διαφορά μία: Εσείς τα περνάτε αλλά δεν τα καταγγείλατε. Οπότε καλά να τα πάθετε...

Γράφει ο Δημ. Μιχαηλίδης:

«Ζούμε μια πρωτόγνωρη κρίση στην πατρίδα μας, κρίση όχι μόνο οικονομική, αλλά και θεσμική και κοινωνική. Έχει ήδη αγγίξει κάθε κομμάτι της οικονομικής δραστηριότητας στην χώρα μας και ειδικότερα τον Τουρισμό», Νικόλας Κανελλόπουλος, Πρόεδρος του ΕΟΤ και Επικεφαλής της Ειδικής Επιτροπής Κρίσης, 13/5/2010.
«Για την αντιμετώπιση το ταχύτερο δυνατό αυτής την πρωτόγνωρης κρίσης, με πρωτοβουλία της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠοΤ, έχει δημιουργηθεί στον ΕΟΤ Ειδική Επιτροπή για τη Διαχείριση της Κρίσης στον Τουρισμό. Στόχος της δράσης είναι: (α) Να αποτρέψουμε περαιτέρω ακυρώσεις σε κρατήσεις και (β) Να απευθυνθούμε στον εν δυνάμει επισκέπτη, στον επισκέπτη που σκέφτεται την χώρα μας ως προορισμό για τις διακοπές του, για να τονίσουμε πως η Ελλάδα παραμένει ασφαλής & φιλόξενη». Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Κυριακή, 23 Μαΐου 2010

Αγοράζω και στηρίζω μόνο ΕΛΛΗΝΙΚΑ προϊόντα και εταιρείες !!!

Γκρουπ στο FACEBOOK δημιουργήθηκε για να ενισχύσει τα ελληνικά προϊόντα. Μια ενέργεια, που στους δύσκολους καιρούς, είναι σοφή και δείχνει τη σωστή κατεύθυνση για την οικονομική μας σωτηρία.

"Αγοράζω και στηρίζω μόνο ΕΛΛΗΝΙΚΑ προϊόντα και εταιρείες" είναι η ονομασία της σελίδας και θα την βρείτε στη διεύθυνση : http://www.facebook.com/pages/Agorazo-kai-sterizo-mono-ELLENIKA-proionta-kai-etaireies-/334057799330?v=info

Στο σημείωμα αναφέρονται τα εξής:
"Τα εισαγόμενα προϊόντα έχουν κατακλύσει την Ελληνική αγορά, ενώ συρρικνώνεται συνεχώς η δύναμη των Ελληνικών προϊόντων. Οι μεγάλες πολυεθνικές και οι Ελληνικές εισαγωγικές εταιρείες πλημμυρίζουν την εγχώρια αγορά με ξένα προϊόντα, εκτοπίζοντας τα παραδοσιακά δικά μας και απειλούν την επιβίωση των μικρών παραγωγικών επιχειρήσεων της χώρας μας.

Η ανωτερότητα των Ελληνικών προϊόντων σε θέματα ποιότητας είναι αναμφισβήτητη και τυγχάνει διεθνούς αναγνώρισης, βάσει και των πολλών διακρίσεων σε διάφορους διεθνείς διαγωνισμούς και εκθέσεις. Ωστόσο, ο αγώνας θεωρείται άνισος και μαζί με τις πιέσεις που δέχονται οι μικροί παραγωγοί, από την ολοένα και αυξανόμενη παρουσία των μεγάλων πολυεθνικών, τα Ελληνικά προϊόντα καθίστανται πλέον ως «είδη προς εξαφάνιση».

Θα αντιδράσει κάποιος υποστηρίζοντας ότι τα εισαγόμενα είναι φθηνότερα. Και αν λάβουμε υπ’ όψιν μας και τις τρέχουσες οικονομικές συνθήκες, σαφώς και θα έχει δίκιο. Όμως, Έλληνες, σκεφτείτε, κάθε φορά που αγοράζετε φρούτα από την Αίγυπτο, λαχανικά από την Τουρκία, γαλακτοκομικά από τη Βουλγαρία ή απ’ όπου αλλού, στερείτε όχι μόνο από τον Έλληνα παραγωγό το εισόδημά του, αλλά στην ουσία μεσολαβείτε στη μεταφορά κεφαλαίων στις μητρικές εταιρείες που βρίσκονται εκτός Ελλάδος.

Σκεφτείτε, πως κάθε φορά που αποφεύγετε να αγοράσετε ένα Ελληνικό προϊόν, επειδή κοστίζει 0,10€ ή 0,50€ ή ακόμη και 1,00€ παραπάνω, στην ουσία ενισχύετε την εταιρεία της αλλοδαπής και στερείτε από τον Έλληνα παραγωγό ένα εισόδημα, το οποίο κι αυτός με τη σειρά του, θα μπορούσε να το ξοδέψει, αγοράζοντας τα δικά σας προϊόντα ή υπηρεσίες.

Αυτή η ομάδα δε δημιουργήθηκε για να εναντιωθεί στις πολυεθνικές ή στις ξένες αγορές.
Αυτή η ομάδα έχει ως σκοπό να ευαισθητοποιήσει τον Έλληνα καταναλωτή να εξορθολογίσει, κατά κάποιον τρόπο, την αγοραστική του συμπεριφορά, ώστε να προτιμά τα προϊόντα Ελληνικής προέλευσης και με τον τρόπο αυτό να συμμετέχει ενεργά στην ενίσχυση της οικονομίας της χώρας μας.

Βοηθούμε την Ελλάδα, ενισχύουμε την Πατρίδα μας, συμμετέχουμε ενεργά  και

ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ, ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ" !!!

Σάββατο, 22 Μαΐου 2010

Αυξήθηκαν τα παράπονα για τις τραπεζικές υπηρεσίες

Της Ευγενιας Τζωρτζη
Ασκηση πιέσεων από τράπεζες προς επιχειρηματίες προκειμένου να αλλάξουν τους όρους του δανείου, περιπτώσεις συμψηφισμού χορηγηθέντων δανείων μέσω ΤΕΜΠΜΕ με υπάρχοντα ανοιχτά δάνεια ή καθυστερήσεις στην επεξεργασία αιτήσεων επιχειρηματιών για ένταξή τους στο ΤΕΜΠΜΕ, με αποτέλεσμα τον αποκλεισμό τους από την πρώτη φάση του προγράμματος, είναι ορισμένα από τα χαρακτηριστικά παραδείγματα παραπόνων που υπέβαλαν επιχειρήσεις προς τον Τραπεζικό Μεσολαβητή το 2009.
Τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι επιχειρήσεις κατά τις συναλλαγές τους με τις τράπεζες, αν και υπολείπονται αυτών των ιδιωτών, εμφανίζουν εκρηκτικό ρυθμό ανόδου, αφού αυξήθηκαν κατά 62,6%, ενώ κατά 41,3% αυξήθηκαν οι τηλεφωνικές κλήσεις από τη συγκεκριμένη κατηγορία συναλλασσομένων. Σύμφωνα με τα απολογιστικά στοιχεία για το 2009 που δημοσιεύθηκαν χθες, οι γραπτές καταγγελίες αυξήθηκαν σε 174 από 107, ενώ οι τηλεφωνικές κλήσεις αυξήθηκαν από 927 σε 1.310.
Αυξημένα κατά 7,1% ήταν άλλωστε και τα συνολικά παράπονα που υποβλήθηκαν με τη μορφή καταγγελιών από το σύνολο των συναλλασσομένων, δηλαδή τόσο των ιδιωτών όσο και των ελεύθερων επαγγελματικών και επιχειρήσεων, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των υποθέσεων που χειρίστηκε ο φορέας κατά το 2009 σε 1.764, ενώ πολλαπλάσιες στις 10.471 ήταν οι τηλεφωνικές κλήσεις. Αν και μειωμένα κατά 33,5%, τα 139 έφτασαν και τα παράπονα που διατυπώθηκαν από επενδυτές, στην κορυφή των οποίων φιγουράρουν τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν στους κατόχους τίτλων της Lehman Brothers, αλλά και πολλές περιπτώσεις όπου διαπιστώθηκε ελλιπής ενημέρωση σε σχέση με τα βασικά χαρακτηριστικά επενδυτικών προϊόντων και το δικαίωμα ανάκλησης ομολόγων.
ΕπιχειρήσειςΟι σχέσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών με τις τράπεζες δοκιμάστηκαν την προηγούμενη χρονιά με την εκδήλωση της οικονομικής κρίσης, κάτι που επιβεβαιώνεται και από τα στοιχεία που περιλαμβάνονται στην ετήσια έκθεση του Τραπεζικού Μεσολαβητή. Σταχυολογώντας από τα συνήθη παράπονα που διατύπωσαν οι επαγγελματίες και οι επιχειρήσεις για τις τράπεζες είναι περιπτώσεις όπως:
- Κλείσιμο ανοιχτού αλληλόχρεου λογαριασμού ή μείωσης πιστωτικού ορίου χωρίς ενημέρωση και παρά την είσπραξη ετήσιων εξόδων διαχείρισης.
- Ασκηση πίεσης, όπως η άρνηση χορήγησης μπλοκ επιταγών, προκειμένου ο δανειολήπτης να αποδεχθεί την αλλαγή των όρων συνεργασίας για μεταβολή επιτοκίου, αύξηση του spread, μεταβολή του επιτοκίου από σταθερό σε κυμαινόμενο ή ασφάλιση σε εταιρεία επιλογής της τράπεζας κ.λπ.
- Συμψηφισμός χορηγηθέντων δανείων μέσω ΤΕΜΠΜΕ με υπάρχοντα ανοιχτά δάνεια που δεν εμφάνιζαν καθυστέρηση.
- Καθυστέρηση στην πιστοποίηση προόδου εργασιών και στην εκταμίευση δανείων.
- Σφράγιση επιταγής, διότι το διαθέσιμο υπόλοιπο στον λογαριασμό του επιχειρηματία υπολειπόταν κατά 0,12 ευρώ.
ΙδιώτεςΣε ό, τι αφορά τους ιδιώτες, τα συνήθη προβλήματα εντοπίζονται στις πρακτικές για τα δάνεια και ακολουθούν οι καταγγελίες για τα μέσα πληρωμών και τις καταθέσεις. Τα παράπονα εντοπίζονται κυρίως στην τραπεζική πρακτική, όπως:
- Ο συμψηφισμός απαιτήσεων της τράπεζας με το υπόλοιπο του λογαριασμού που τροφοδοτείται αποκλειστικά από το προϊόν της μισθοδοσίας ή της σύνταξης.
- Αμφισβητήσεις όσον αφορά το ποσό κατάθεσης σε λογαριασμούς μέσω ΑΤΜ με φάκελο.
- Καθυστερήσεις στην εξαγορά τραπεζοασφαλιστικών προϊόντων.
- Μη εκτοκισμός καταθέσεων, το ύψος των οποίων είναι μικρότερο ενός συγκεκριμένου μέσου υπολοίπου.
- Χρεώσεις λογαριασμών με έξοδα αδράνειας ή διάφορα έξοδα χωρίς ενημέρωση δικαιούχων.
- Είσπραξη εξόδων για πραγματοποίηση κατάθεσης σε λογαριασμό τρίτου προσώπου.
- Μη τήρηση όρων προθεσμιακής κατάθεσης.
- Μη απόδοση ασφαλιστηρίων εκδόσεων εταιρείας επιλογής του δανειολήπτη και χρέωση με ασφάλιστρα εταιρείας που επέλεξε η τράπεζα.
- Διαμαρτυρίες διότι το βασικό επιτόκιο χορηγήσεων στεγαστικών δανείων δεν ακολουθεί τη μείωση του επιτοκίου euribor ή ΕΚΤ.
- Χορήγηση ανοιχτού καταναλωτικού δανείου αντί του αιτηθέντος προσωπικού δανείου τακτής λήξης.
- Κωλυσιεργία στη μεταφορά στεγαστικού δανείου σε άλλη τράπεζα.
- Μονομερής μεταβολή των όρων συμβάσεων χορηγήσεων, όπως π. χ. η αλλαγή επιτοκίου αναφοράς από ΕΚΤ σε euribor.
- Χρεώσεις δανειακών λογαριασμών με έξοδα εγγραφής εμπράγματων δικαιωμάτων στο Εθνικό Κτηματολόγιο.
- Σύναψη ασφάλισης ζωής κατά τη χορήγηση καταναλωτικού δανείου χωρίς ενημέρωση του δανειολήπτη.
- Είσπραξη προμήθειας κατά την έκδοση βεβαίωσης οφειλών κ.λπ.

Πολυεθνικές φουσκώνουν έως και 416% τις τιμές των προϊόντων

Πολυεθνικά... κόλπα ανεβάζουν τις τιμές των προϊόντων στη χώρα μας, με αποτέλεσμα οι Ελληνες καταναλωτές να αγοράζουν τα ίδια αγαθά ακριβότερα μέχρι και 416% σε σχέση με τους υπόλοιπους Ευρωπαίους.

Σύμφωνα με πληροφορίες της «ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ», τα πρώτα αποτελέσματα των ελέγχων με τη διαδικασία του transfer pricing (ενδοομιλικές συναλλαγές), που κάνει ειδική ομάδα του υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, δείχνουν μεθόδους τις οποίες εφαρμόζουν οι πολυεθνικές για να «φουσκώνουν» τις τιμές των προϊόντων στην ελληνική αγορά και να εμφανίζουν λιγότερα κέρδη, γλιτώνοντας έτσι φορολογία.
Το αποτέλεσμα είναι αφενός τα ελληνικά νοικοκυριά να πληρώνουν πανάκριβα τα ίδια αγαθά που πωλούνται φθηνότερα στο εξωτερικό και αφετέρου το Δημόσιο να χάνει έσοδα.
Τα κόλπα, όπως αναφέρουν πηγές του υπουργείου, έχουν να κάνουν με υπερτιμολογήσεις ανάμεσα στη μητρική και τις θυγατρικές εταιρείες, εκμεταλλευόμενοι τη διαφορά της φορολογίας.
Τα ίδια στελέχη του υπουργείου περιγράφουν:
«Μια ξένη πολυεθνική (μητρική) έχει πολλές θυγατρικές σε διάφορες χώρες της ΕΕ. Η μητρική τιμολογεί τα προϊόντα της σε κάθε θυγατρική διαφορετικά. Αν σε μία χώρα η φορολογία είναι υψηλή, τότε επιλέγει και δίνει υψηλότερη τιμή χονδρικής, ενώ σε άλλη με χαμηλή δίνει χαμηλότερη. Με τον τρόπο αυτό, στην πρώτη περίπτωση, που κάνει την υπερτιμολόγηση, αποφεύγει να πληρώσει υψηλό φόρο, καθώς εμφανίζει μικρά κέρδη. Ετσι το ίδιο προϊόν το πουλά ακριβότερα φέρ’ ειπείν στην Ελλάδα έναντι της Γαλλίας».
Επιπλέον, οι πολυεθνικές καταφέρνουν να διατηρούν και να αυξάνουν τα κέρδη τους σε χώρες όπου οι συνθήκες είναι ολιγοπωλιακές και βέβαια επί της ουσίας τις έχουν δημιουργήσει οι ίδιες. Για παράδειγμα, αν ένα κράτος έχει ολιγοπωλιακή αγορά και η θυγατρική έχει μία δεσπόζουσα θέση, τότε η μητρική επιλέγει και ανεβάζει την τιμή διάθεσης του προϊόντος προς τη θυγατρική της. Ετσι εμφανίζει στους ισολογισμούς της χαμηλή κερδοφορία. Σε διαφορετική περίπτωση θα έμπαινε εύκολα στο στόχαστρο των ελεγκτικών Αρχών.
Με τους τρόπους αυτούς οι πολυεθνικές καταφέρνουν να εδραιώνουν τη θέση τους στην ελληνική αγορά και μάλιστα έχουν φτάσει να ελέγχουν το 60% των προϊόντων μαζικής κατανάλωσης (τρόφιμα, απορρυπαντικά, είδη νοικοκυριού κ.λπ.).
Ο αντίλογος, βέβαια, των ξένων εταιρειών που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας είναι πως οι τιμές είναι υψηλότερες σε σχέση με άλλα κράτη της ΕΕ, λόγω επιβαρύνσεων που έχουν στη λειτουργία τους. Οπως για παράδειγμα η υψηλή φορολογία, η γραφειοκρατία και το μεγάλο κόστος διακίνησης των προϊόντων τους στη χώρα μας. Ιδίως ως προς το τελευταίο επιχειρηματολογούν με τη μορφολογία του εδάφους της Ελλάδας (βουνά, νησιά) αλλά και με το άσχημο οδικό δίκτυο. Μάλιστα ως προς τις μεταφορές, τα τελευταία χρόνια έχουν πυκνώσει οι πιέσεις τους για την απελευθέρωσή τους.

Τιμές - φωτιάΟπως και να ‘χει η ουσία είναι ότι οι ελληνικές οικογένειες αγοράζουν, σύμφωνα με τιμοληψίες του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου της Αθήνας αλλά και καταναλωτικών οργανώσεων, ακριβότερα έως 416% το ψωμί του τοστ σε σχέση με τις αυστριακές. Οι Αυστριακοί τη συσκευασία των 500 γραμμαρίων την πληρώνουν μόλις 0,55 ευρώ, ενώ εμείς 2,84 ευρώ.
Το αλεύρι του ενός κιλού στην Ελλάδα έχει καταγραφεί με τιμή 1,6 ευρώ, ενώ στο Βέλγιο 0,49 ευρώ (226,5%).
Τραπεζάκι καθιστικού πωλείται από πολυεθνική στην Ελλάδα με τιμή 15 ευρώ, αλλά στη Γαλλία διατίθεται έναντι 4,95 ευρώ, στην Ισπανία και Πορτογαλία 4,99 ευρώ. Είναι ακριβότερο κατά 203% στη χώρα μας.
Την ίδια μάρκα χαρτιού κουζίνας (συσκευασία τριών τεμαχίων) ο Ισπανός καταναλωτής την αγοράζει 1,2 ευρώ, αλλά ο Ελληνας 2,91 ευρώ, ήτοι τιμή υψηλότερη κατά 142,5%.
Σε διπλάσια τιμή (106%) πωλείται στη χώρα μας αφροντούς των 250 ml. Εδώ κυμαίνεται από τα 2,66 έως τα 2,72 ευρώ, ενώ στο Βέλγιο έχει τιμή 1,32 ευρώ.
Το κίτρινο τυρί διατίθεται στους Ελληνες με τιμή 7 ευρώ το κιλό, αλλά στο Βέλγιο 3,97 ευρώ (76,32%).

Προθεσμία άλλων δύο εβδομάδων στις πολυεθνικές για να τους αποστείλουν στη Γ.Γ. ΕμπορίουΕλεγχοι από το υπουργείο στους φακέλους τεκμηρίωσης για τις τιμές

Προθεσμία άλλων δύο εβδομάδων έχουν οι πολυεθνικές που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά προκειμένου να αποστείλουν στις υπηρεσίες της γενικής γραμματείας Εμπορίου τους φακέλους τεκμηρίωσης για τις τιμές πώλησης των προϊόντων τους στη χώρα μας.
Η υπουργός Οικονομίας Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Λ. Κατσέλη έχει ζητήσει από 30 πολυεθνικές να αποστείλουν αυτά τα στοιχεία στο πλαίσιο της διαδικασίας των ελέγχων με τη μέθοδο του transfer pricing.
Πληροφορίες αναφέρουν πως ήδη έχουν αποσταλεί τα πρώτα στοιχεία και γίνεται η επεξεργασία τους.
Επιπλέον, υπό την εποπτεία του γενικού γραμματέα Εμπορίου Σ. Κομνηνού ολοκληρώθηκε πρόσφατα η εκπαίδευση ειδικής ομάδας υπαλλήλων στο transfer pricing.
Οπως έχει διαπιστωθεί σε άλλα κράτη που εφαρμόζεται το «transfer pricing», ο λόγος της διαμόρφωσης υψηλότερων τιμών είναι ότι πολλοί όμιλοι εταιρειών εφαρμόζουν την τιμολογιακή πολιτική καθορίζοντας την κατανομή των κερδών στις διάφορες εταιρείες του ομίλου ανά τον κόσμο και διαμορφώνουν έτσι δραστικά τη συνολική φορολογική επιβάρυνσή τους. Αυξάνουν με τεχνητό τρόπο τη φορολογητέα βάση τους σε ένα κράτος και τη μειώνουν σε ένα άλλο, καταφεύγοντας στη μέθοδο της υπερτιμολόγησης και υποτιμολόγησης αγαθών και υπηρεσιών.
Οι βασικοί άξονες του μέτρου περιγράφονται:
Είναι υποχρεωμένες οι συνδεδεμένες επιχειρήσεις να συναλλάσσονται μεταξύ τους ως ανεξάρτητες, δηλαδή σε συνθήκες ελεύθερου ανταγωνισμού, εφαρμόζοντας την αρχή των ίσων αποστάσεων, έτσι ώστε να διασφαλίζεται αφενός μεν ότι θα κερδίζουν από τις συναλλαγές τους ό,τι θα κέρδιζε και μια ανεξάρτητη εταιρεία κάτω από παρόμοιες συνθήκες, αφετέρου δε ότι η τιμή πώλησης των προϊόντων προς τον τελικό καταναλωτή θα ανταποκρίνεται στις πραγματικές συνθήκες της αγοράς.
Σε περίπτωση καταγραφής τιμής πώλησης ενός προϊόντος διαφορετικής από χώρα σε χώρα, υποχρεώνονται να τεκμηριώνουν αυτή τη διαφορά.
Υπάρχει υποχρέωση επικαιροποίησης του φακέλου τεκμηρίωσης όταν μεταβληθούν τα στοιχεία που επηρεάζουν την αξιολόγηση της τιμολογιακής πολιτικής.
Προβλέπονται κυρώσεις με βάση την αγορανομική και φορολογική νομοθεσία, στην περίπτωση που δεν υπάρχει επαρκής ή καθόλου τεκμηρίωση, ακόμη και παραπομπή στον Εισαγγελέα.
Οι φάκελοι που υποβάλλουν οι εταιρείες στη γενική γραμματεία Εμπορίου αναλύουν παράγοντες που ενδέχεται να επηρεάσουν την τιμή ή το κέρδος σε μια συναλλαγή μεταξύ ανεξάρτητων επιχειρήσεων κ.λπ.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΛΩΝΑΣ

Παγίδες «βλέπει» η ΕΚΠΟΙΖΩ πίσω από τις ρυθμίσεις των Τραπεζών για τους δανειολήπτες

Νέες παγίδες στήνουν οι τράπεζες στους καταναλωτές, όπως τουλάχιστον εκτιμά η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής και ζητά την ψήφιση του νομοσχεδίου για την ρύθμιση χρεών των νοικοκυριών το συντομότερο δυνατόν
Η ΕΚΠΟΙΖΩ σε ανακοίνωσή της αναφέρει ότι «οι τράπεζες αφού κερδοσκόπησαν επί σειρά ετών σε βάρος των καταναλωτών», τώρα επιχειρούν να εγκλωβίσουν για δεύτερη φορά τους καταναλωτές με τις δήθεν προσφορές των νέων ρυθμίσεων, προτείνοντας, ούτε λίγο, ούτε πολύ επιμήκυνση του χρόνου εξόφλησης χρεών από πιστωτικές κάρτες με μείωση του επιτοκίου από 15% και 16 % σε 10% έως 15%.
Η ΕΚΠΟΙΖΩ σημειώνει ότι με τέτοιες «ρυθμίσεις» το μόνο που μπορεί να συμβεί είναι να εγκλωβιστούν για άλλη μία φορά οι καταναλωτές - δανειολήπτες και να μετατεθεί το πρόβλημα για δύο ή για έξι μήνες.
Παράλληλα, καλεί την κυβέρνηση να προβεί αμέσως - χωρίς υπαναχώρηση από τις μέχρι τώρα δεσμεύσεις- στην ψήφιση, του κρίσιμου νομοσχεδίου για την αντιμετώπιση του σοβαρότατου αυτού κοινωνικού προβλήματος της υπερχρέωσης των καταναλωτών, αλλά και του νομοσχεδίου για την προστασία αυτών στις τραπεζικές συναλλαγές εν γένει και να ρυθμίσει την αναστολή των πλειστηριασμών «πάγωμα» τουλάχιστον μέχρι το τέλος του παρόντος έτους.

Για την αγορά τροφίμων και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας συζήτησαν Κατσέλη-Μπατζελή

Συνεργασία για θέματα της αγοράς τροφίμων είχαν την Παρασκευή η υπουργός Οικονομίας Λούκα Κατσέλη και η υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Κατερίνα Μπατζελή. Τα δύο υπουργεία συνεργάζονται στενά προκειμένου να υπάρξει πλήρης διαφάνεια στην αγορά τροφίμων, ώστε να μειωθούν οι τιμές αλλά και να ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητα.

Απαντώντας δε σε σχετική ερώτηση η υπουργός Οικονομίας δεσμεύτηκε για εντατικούς ελέγχους σε ότι αφορά την εφαρμογή της ρύθμισης περί παγώματος των διδάκτρων στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια.
«Έχουμε πάγωμα διδάκτρων σε όλες τις τάξεις. Τα ίδια λεφτά που πλήρωνε πέρσι να πληρώνει και φέτος, με μόνη εξαίρεση 40 ευρώ λόγω της αύξησης των καυσίμων» είπε η κυρία Κατσέλη και πρόσθεσε «νομίζω ότι όλοι θα ακολουθήσουν αυτή την απόφαση, γιατί όλοι, και ιδιοκτήτες και καταναλωτές, ξέρουν ότι αυτή τη στιγμή το πάγωμα των τιμών είναι η ενδεδειγμένη λύση»»
Μετά τη συνάντηση, η υπουργός Οικονομίας Λούκα Τ. Κατσέλη δήλωσε: «Δίνουμε τη μάχη για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της χώρας. Στο πλαίσιο αυτό, τα δύο υπουργεία συνεργάζονται στενά, έτσι ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια σε όλη τη διατροφική αλυσίδα και να μειώσουμε τις τιμές για τον Έλληνα καταναλωτή, προκειμένου να προστατεύσουμε το πραγματικό εισόδημα και του παραγωγού, αλλά και του τελικού καταναλωτή.»
»Είχαμε μια πολύ εποικοδομητική συνεργασία για τον κλάδο της διατροφής, για το πώς θα μπορέσουμε να ενισχύσουμε τη συνεργασία μας και να έχουμε συγκεκριμένα, απτά αποτελέσματα τους επόμενους μήνες».

Από την πλευρά της η υπουργός Κατερίνα Μπατζελή δήλωσε: «η ανταγωνιστικότητα της ελληνικής γεωργίας κρίνεται και από την ανταγωνιστικότητα των διατροφικών προϊόντων στην ελληνική αγορά, αλλά και στις εξαγωγές.»

»Στόχος μας είναι να βελτιώσουμε το εμπόριο των διατροφικών προϊόντων, εφαρμόζοντας δίκαιες αγορές, έτσι ώστε πραγματικά το γεωργικό προϊόν να φτάνει φθηνό στον καταναλωτή, να προστατεύει τη δημόσια υγεία. Εφαρμόζουμε εθνικές και κοινοτικές πολιτικές, διότι η κρίση στην αγορά, η αύξηση των τιμών δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο, είναι και ευρωπαϊκό. Οφείλουμε, λοιπόν, να συντονιστούμε και να συντονίσουμε τις πολιτικές μας». 

Παρασκευή, 21 Μαΐου 2010

ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΣΤΟΝ ΟΤΕ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ!


Συνάντηση μεταξύ του Προέδρου του ΟΤΕ, κ. Παναγή Βουρλούμη και του Προέδρου της ΕΕΤΤ, κ. Λεωνίδα Κανέλλου πραγματοποιήθηκε χθες, Τετάρτη 19 Μαΐου.

Η συνάντηση έγινε με πρωτοβουλία του ΟΤΕ και αντικείμενό της ήταν η πολύμηνη καθυστέρηση της ΕΕΤΤ να εγκρίνει προϊόντα του ΟΤΕ, καθώς και η επιβολή στον ΟΤΕ λιανικών τιμών πολύ υψηλότερων από τις τιμές των ανταγωνιστών του.

Ο Πρόεδρος του ΟΤΕ τόνισε ότι η συνέχιση της τακτικής αυτής της ΕΕΤΤ ουσιαστικά αποκλείει τον ΟΤΕ από την αγορά και του προξενεί σοβαρή ζημιά, όπως φαίνεται και από την πορεία των αποτελεσμάτων του. Επίσης στερεί από τον καταναλωτή την δυνατότητα να αγοράζει τα προϊόντα του ΟΤΕ σε χαμηλότερες τιμές, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό την παρούσα περίοδο κρίσης.

Ο Πρόεδρος του ΟΤΕ ζήτησε επίσης να πληροφορηθεί για πολλοστή φορά πότε θα αλλάξει ο τρόπος ρύθμισης που εφαρμόζει η ΕΕΤΤ εναντίον του, δεδομένου ότι στην τηλεπικοινωνιακή αγορά επικρατεί πια σκληρός ανταγωνισμός.

Η WIND λανσάρει το 0.facebook.com, μια νέα έκδοση του Facebook(r) για δωρεάν πρόσβαση από το κινητό


Το 0.facebook.com είναι «ελαφρύ» και γρήγορο στη φόρτωση; Οι συνήθεις χρεώσεις δεδομένων της WIND δεν ισχύουν για τη συγκεκριμένη υπηρεσία

WIND Ελλάς, Αθήνα και PALO ALTO, Καλιφόρνια - 20 Μαΐου, 2010 - Η WIND Ελλάς ανακοίνωσε σήμερα πως από τις 19 Μάιου 2010 προσφέρει στους συνδρομητές της δωρεάν πλοήγηση από το κινητό στη νέα ιστοσελίδα 0.facebook.com. 

Υποστηρίζοντας το 0.facebook.com, η WIND δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να μένουν συνδεδεμένοι μέσω Facebook με τους φίλους και την οικογένειά τους από το κινητό τους τηλέφωνο χωρίς καμία χρέωση δεδομένων.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ 

Τρίτη, 18 Μαΐου 2010

Ηλεκτρονικό «μάτι» της εφορίας στα ψώνια των φορολογουμένων



Με μαγνητικές κάρτες στις οποίες θα καταχωρίζονται ηλεκτρονικά οι αποδείξεις αγορών και παροχής υπηρεσιών θα εφοδιαστούν οι φορολογούμενοι, προκειμένου να καταστεί λειτουργικό το σύστημα των αποδείξεων.
Αυτό προκύπτει από τη δημόσια διαβούλευση που άνοιξε χθες η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων, για τη μέθοδο παρακολούθησης και καταμέτρησης των αποδείξεων λιανικής, καθώς διαπιστώνεται εκ των υστέρων ότι είναι ανέφικτη η διαχείρισή τους, λόγω του τεράστιου όγκου που πρέπει να συγκεντρώνουν οι φορολογούμενοι.
Ειδικότερα, το σχέδιο της ΓΓΠΣ για το οποίο ζητούνται προτάσεις από ενδιαφερόμενους προβλέπει
μεταξύ των άλλων την καθιέρωση μιας ειδικής μαγνητικής κάρτας στην οποία θα καταχωρίζονται όλες οι συναλλαγές των καταναλωτών.
Κάθε φορολογούμενος θα λαμβάνει από τη ΓΓΠΣ ένα bar-code, το οποίο θα είναι συνδεδεμένο με τον ΑΦΜ του. Ο φορολογούμενος θα πλαστικοποιεί το συγκεκριμένο χαρτί στο οποίο θα είναι εκτυπωμένος ο συγκεκριμένος γραμμωτός κωδικός και με την κάρτα αυτή θα πραγματοποιεί τις αγορές. Δηλαδή, το κατάστημα στο οποίο θα ψωνίζει θα σκανάρει τη μαγνητική κάρτα και το ποσοστό και τα λοιπά στοιχεία της συναλλαγής θα καταχωρίζονται αφενός στην κάρτα αφετέρου στο «λογαριασμός» που θα έχει ο καταναλωτής στο αρχεία Taxis.
Αντί, δηλαδή, να συγκεντρώνονται οι αποδείξεις και να καταμετρώνται, από το φορολογούμενο και να επαληθεύονται από την εφορία, θα καταχωρίζονται αυτόματα στο «λογαριασμό» του φορολογούμενου.
Αυτό προϋποθέτει και τον εφοδιασμό των επιχειρήσεων μικρών και μεγάλων με τη χρήση ειδικών συσκευών που θα αναγνωρίζουν τις μαγνητικές κάρτες των φορολογουμένων αφετέρου θα τις «πιστώνουν» με την αξία των συναλλαγών.

«Η συμπεριφορά του καταναλωτή στην κρίση»


Ερευνα για τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στη συμπεριφορά του Ελληνα καταναλωτή πραγματοποίησε η Tempo OMD σε συνεργασία με τη Focus - Bari.
Η έρευνα εστιάζει στις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης, και αποσκοπεί στη φωτογράφιση της μετάβασης του καταναλωτή στις νέες του συνήθειες, αλλά και στην παρακολούθηση της μετάβασης αυτής, στην εξέλιξή της.
Στην πανελλήνια αυτή ποσοτική έρευνα χρησιμοποιήθηκαν όλες οι δυνατότητες που έχει να προσφέρει η σημερινή τεχνολογία, αφού μέρος των συνεντεύξεων διεξήχθη μέσω internet με τη μέθοδο snapshots, ενώ για τους μη χρήστες internet (σήμερα 50% του κοινού 13-70 χρονών) η έρευνα συμπληρώθηκε με τηλεφωνικές συνεντεύξεις.
Στο πρόγραμμά των δυο εταιρειών, είναι να «τρέξει» η ίδια έρευνα και πάλι σε 3-4 μήνες περίπου προκειμένου να καταγραφούν οι μεταβολές, ανάλογα με τις εξελίξεις στην ελληνική οικονομία, την αποτελεσματικότητα των μέτρων της κυβέρνησης καθώς και τη διάθεση της κοινής γνώμης.
Σε ό,τι αφορά τα αποτελέσματα της έρευνας, προκύπτει ότι είναι πρωτοφανής για τα ελληνικά δεδομένα η οικονομική κρίση που διαπερνά την κοινωνία και επηρεάζει τους πολίτες σε ψυχολογικό και σε πρακτικό επίπεδο. Ήδη η καταναλωτική συμπεριφορά αλλάζει, και οι Ελληνες διαμορφώνουν νέες αγοραστικές συνήθειες, σε κάποιους τομείς γίνονται περισσότερο «Ευρωπαίοι», σε κάποιους άλλους πολύ πιο προσεκτικοί και σκεπτικοί, προβληματίζονται και αναβάλλουν μεγάλες αγορές, και πολλά άλλα.

Δευτέρα, 17 Μαΐου 2010

Πιο μεγάλη, πιο λαμπρή η 5η «ΗΛΕΚΤΡΟtec & Σαλόνι Φωτισμού»


Η 5η διοργάνωση της «ΗΛΕΚΤΡΟtec & Σαλόνι Φωτισμού» που θα πραγματοποιηθεί εφέτος από την 1η έως την 4η Οκτωβρίου, θα είναι η μεγαλύτερη και εντυπωσιακότερη στην ιστορία της διεθνούς έκθεσης.

Φιλοξενείται για πρώτη φορά στο νέο, σύγχρονο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo, στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» που χαρακτηρίζεται από ευρυχωρία, λειτουργικότητα, υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, πολιτισμένο περιβάλλον, άνετη πρόσβαση με όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς και άπλετους χώρους για πάρκινγκ, εξυπηρετώντας έτσι με τον καλύτερο τρόπο εκθέτες και επισκέπτες και προσδίδοντας ακόμη μεγαλύτερη αίγλη στην έκθεση.

Επιπλέον, με την σωστή χωροταξία του και τις μεγάλες αίθουσες που διαθέτει, το νέο εκθεσιακό κέντρο, προσφέρει ένα σημαντικό πλεονέκτημα στην διοργανώτρια εταιρία «T Expo»: Να διαχωρίσει σαφέστερα τη θεματολογία της «ΗΛΕΚΤΡΟtec & Σαλόνι Φωτισμού» και να αναδείξει τον διπλό χαρακτήρα της:

· Την «ΗΛΕΚΤΡΟtec» η οποία με τους τομείς του ηλεκτρολογικού υλικού, των συστημάτων αυτοματισμού, ασφαλείας και ελέγχου, τα ηλεκτρονικά, τα λογισμικά τα εργαλεία, καθώς και όσα έχουν να κάνουν με την παραγωγή, διαχείριση, διανομή και χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας, προσελκύει εμπόρους, ηλεκτρολόγους μηχανικούς, εγκαταστάτες και εργολήπτες, στελέχη κατασκευαστικών εταιριών, τεχνικών υπηρεσιών των Δημοσίων Οργανισμών και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, εκπαιδευτικά ιδρύματα κ.ά.

· Το «Σαλόνι Φωτισμού» που αναβαθμισμένο και σε δική του, ξεχωριστή αίθουσα παρουσιάζει όλες τις τελευταίες προτάσεις αρχιτεκτονικού, επαγγελματικού, διακοσμητικού αλλά και οικιακού φωτισμού σε αρχιτέκτονες, μελετητές, σχεδιαστές φωτισμού, διακοσμητές κ.ά.

Η «ΗΛΕΚΤΡΟtec & Σαλόνι Φωτισμού» είναι διετής, υποστηρίζεται από τους σημαντικότερους επιχειρηματικούς, επαγγελματικούς και επιστημονικούς φορείς του χώρου και πλαισιώνεται από ενδιαφέρουσες παράλληλες εκδηλώσεις.

Η Sony παρουσιάζει την πιο έξυπνη λύση για υπολογιστή εν κινήσει


Η Sony παρουσιάζει την πιο έξυπνη λύση για υπολογιστή εν κινήσει  Το νέο VAIO της σειράς Ρ είναι υπερφορητό, εύκολο στη μεταφορά,  μεGPS, Ψηφιακή Πυξίδα και Ταχύμετρο
  • Υπερφορητό PC σε πολλά χρώματα και με μόλις 600 γρ. βάρος
  • Νέα σχεδίαση για χρήση και με δύο χέρια, ενώ στέκεστε ή περπατάτε
  • GPS και Ψηφιακή Πυξίδα
  • Αισθητήρας – Ταχύμετρο
  • Ενσωματωμένο σύστημα Everywair 3G
  • Ευκρινή και φωτεινή ευρεία οθόνη VAIO DisplayPlus
  • Εύκολη χρήση με Quick Web Access
Είναι μικρότερο από ένα notebook και πιο έξυπνο από ένα …smartphone: το VAIO της σειράς P κυκλοφορεί σε πολλά χρώματα και είναι ο ιδανικός σύντροφος όταν βρίσκεστε εκτός σπιτιού και έχετε ανάγκη από τον υπολογιστή σας.
Ζυγίζει λίγο περισσότερο από 600 γραμμάρια και μεταφέρεται πανεύκολα μέσα στη τσάντα σας ή στην τσέπη του σακακιού σας. Διαθέτει όλες τις δυνατότητες ενός πλήρους υπολογιστή με λειτουργικό σύστημα Windows® και πολλά περισσότερα.
Είναι ιδανικό για πολυάσχολους ανθρώπους, που βρίσκονται συνέχεια σε κίνηση. Είναι σχεδιασμένο για απλό χειρισμό, ακόμη κι αν στέκεστε όρθιοι ή περπατάτε. Ο κεντρικός δείκτης ‘‘pointing stick’’ συμπληρώνεται από ένα touchpad και πλήκτρα αντίστοιχα του ποντικιού. Εκτελούν τις ίδιες λειτουργίες με ένα touchpad και ένα ποντίκι και είναι τοποθετημένα εκατέρωθεν της οθόνης για εύκολο και άνετο χειρισμό με τους δύο αντίχειρες, όταν κρατάτε τον υπολογιστή στα δυο σας χέρια.
Τα μοντέλα VAIO της σειράς Ρ είναι τα πρώτα notebook της Sony με ενσωματωμένο GPS και μια νέα Ψηφιακή Πυξίδα. Είναι ο ιδανικός συνδυασμός για να πληροφορηθείτε που βρίσκεστε και τι συμβαίνει γύρω σας. Μπορούν να σας βοηθήσουν να βρείτε το ξενοδοχείο σας ή το κοντινότερο εστιατόριο, αν βρίσκεστε στους δρόμους μιας πόλης που δεν γνωρίζετε πολύ καλά1.
Το ολοκαίνουριο λογισμικό VAIO Location Search σας προσφέρει μια επισκόπηση του χάρτη της περιοχής, χωρίς να απασχολεί το διαδικτυακό σας browser. Η θέση σας και ο προσανατολισμός σας προβάλλονται με ακρίβεια στο χάρτη, μαζί με τα πλησιέστερα Σημεία Ενδιαφέροντος και το τοπικό δελτίο καιρού.
Στον ‘on-the-go’ χαρακτήρα αυτού του πανάλαφρου notebook για ταξιδευτές, συγκαταλέγεται και το on-board σύστημα Everywair 3G, το οποίο σας προσφέρει υψηλής ταχύτητας συνδεσιμότητα με δίκτυα κινητής τηλεφωνίας (όπου αυτά είναι διαθέσιμα).
Το νέο VAIO της σειράς Ρ είναι το πρώτο notebook από τη Sony με ενσωματωμένο αισθητήρα κίνησης, ο οποίος αντιδρά σε φυσικές κινήσεις. Απλά, κουνήστε ελαφρά το VAIO για να δείτε την επόμενη φωτογραφία, να ξεφυλλίσετε μια-μια τις σελίδες ενός εγγράφου PDF ή απλά να γυρίσετε πίσω – ή να πάτε μπροστά – στα site που επισκεφτήκατε πρόσφατα στο διαδίκτυο.
Ο αισθητήρας μπορεί επίσης και αντιλαμβάνεται πότε το VAIO της σειράς P είναι γυρισμένο στο πλάι, για να γυρίσει αυτόματα και το περιεχόμενο της οθόνης διευκολύνοντάς σας στο διάβασμα σελίδων ή ιστότοπων που εμφανίζονται σε κατακόρυφη διάταξη (‘portrait’). Τα επιπλέον κουμπιά ‘ποντικιού’ που διαθέτει το notebook είναι τέλεια τοποθετημένα, για εύκολο γύρισμα σελίδων όταν διαβάζετε σε κατακόρυφη διάταξη – ακριβώς όπως ένα βιβλίο με μαλακό εξώφυλλο ή ένα περιοδικό.
Τα νέα VAIO της σειράς P έχουν σχεδιαστεί για εύκολο χειρισμό, με ένα βολικό στη χρήση πληκτρολόγιο για άνετη πληκτρολόγηση και μια φωτεινή, υπερ-ευρυγώνια οθόνη VAIO Display Plus, η οποία διαθέτει τον ιδανικό λόγο πλευρών για να βλέπετε ταινίες ή δύο σελίδες του διαδικτύου δίπλα-δίπλα. Υπάρχει, επίσης, ένας αισθητήρας για το επίπεδο φωτισμού του περιβάλλοντος, ο οποίος, ανάλογα με τις συνθήκες, χαμηλώνει τη φωτεινότητα της οθόνης για άνετη θέα και οικονομία ενέργειας.
Για ακόμη μεγαλύτερη ευκολία θα βρείτε αποκλειστικά κουμπιά, όπως το Quick Web Access για άμεση πρόσβαση στο διαδίκτυο και το VAIO Care για βοήθεια σε θέματα του notebook. Για την άμεση αλλαγή της ανάλυσης της οθόνης μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα νέο, βολικό κουμπί, το Change Resolution: επιλέξτε επιτόπου μεγαλύτερο μέγεθος γραμματοσειράς για να διαβάζετε εύκολα στην οθόνη, ή επιλέξτε τη μέγιστη ανάλυση για να δείτε μια ταινία HD.
Το νέο VAIO της σειράς P είναι διαθέσιμο σε 2 χρώματα (μαύρο και πορτοκαλί) και συμπληρώνεται από μια σειρά αξεσουάρ με ξεχωριστό στιλ, στα οποία περιλαμβάνονται μια διάτρητη θήκη από σιλικόνη και ένας ιμάντας μεταφοράς.
Τα νέα υπερ-φορητά notebook VAIO της σειράς P θα είναι διαθέσιμα στην αγορά από τον Ιούνιο του 2010.

Αναστέλλονται οι απεργίες των... λαϊκών αγορών


Αναστέλλονται οι προγραμματισμένες για αυτή την εβδομάδα απεργιακές κινητοποιήσεις των πωλητών λαϊκών αγορών, σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε η ομοσπονδία τους.

Όπως είναι γνωστό, αρχικά είχε αποφασιστεί απεργίας διαρκείας με έναρξη την 18η Μαΐου, ωστόσο με νεώτερη ανακοίνωση αποφασίστηκε η αναβολή «λόγω έκτακτης συγκυρίας» και η διεξαγωγή της κινητοποίησεις στο μέλλον.

Οι πωλητές λαϊκών αγορών διαμαρτύρονται για τον «Καλλικράτη»  και φοβούνται ότι το σχέδιο για την διοικητική αναδιάρθρωση θα γίνει «ο Δούρειος Ίππος, μέσα από τον οποίο θα περάσουν σχέδια για διάλυση των λαϊκών αγορών».

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΣΕΙΡΑ ΜΠΑΝΙΟΥ ΤΗΣ TEUCO ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ JEAN MICHEL WILMOTTE

Νέα κεραμικά στοιχεία προσφέρουν μία πλήρη και αρμονική σύνθεση

Η Teuco έχει αναθέσει το σχεδιασμό μίας ολοκληρωμένης σειράς μπάνιου στον Γάλλο αρχιτέκτονα και σχεδιαστή Jean Michel Wilmotte.Αποτελούμενη από μία σειρά κομψών προϊόντων με βασικό στοιχείο τις καθαρές γραμμές, το αποτέλεσμα είναι εγγυημένο, αφού η αίσθηση ενός σύγχρονου σχεδιαστή διαφαίνεται σε όλα τα προϊόντα και κυριαρχεί σε κάθε χώρο που αυτά τοποθετούνται.

Μετά τη συνεργασία του με την Teuco για το Fuori Salone del Mobile 2008, προτείνοντας την προσωπική του άποψη για το Duralight®, ο Jean Michel Wilmotteέχει πλέον στραφεί, εμπνευσμένος από την ιδέα του τρεχούμενου νερού, στη φυσική ροή του πριν να εξαφανιστεί κάτω από τους βράχους. Το χαρακτηριστικό γνώρισμα της συλλογής είναι μια πλάκα χρωμίου που στόχο έχει να συμβολίσει αυτό ακριβώς το φαινόμενο!

Προσφέροντας στον καταναλωτή το μέγιστο της ευελιξίας, η σειρά ακολουθεί το μοντέλο mix-and-match, συνδυάζοντας την υψηλή σχεδίαση με την τεχνογνωσία στον τομέα της τεχνολογίας, παντρεύοντας παράλληλα την ευεξία, την αισθητική και την λειτουργικότητα.

Κάθε κομμάτι της συλλογής είναι διαθέσιμο σε μία σειρά από εκδόσεις, έτσι ώστε να υπάρχει μέγιστη ελευθερία επιλογής. Οι ευρύχωρες και εργονομικές ακρυλικέςμπανιέρες (διαθέσιμες σε διάφορα μεγέθη: 160 Χ 70 cm, 170 x 70 cm, 170 x 75 cm και 180 Χ 80 cm) προσφέρονται με ή χωρίς τη λειτουργία υδρομασάζ. Τα συστήματα υδρομασάζ ποικίλουν από τα βασικά μοντέλα που περιλαμβάνουν κουμπιά ελέγχου μέσω οθόνης αφής, έως τα κορυφαία με επικεφαλής αυτών τα μοντέλα Hydrosilenceκαι Hydrosonic - το οποίο προσθέτει τη δράση των υπερήχων στην αθόρυβη μπανιέρα υδρομασάζ. Σε κάθε περίπτωση, υπάρχει η επιλογή Cromoexperience,όπου μέσω του ατμοσφαιρικού φωτισμού 8 χρωμάτων, παραμένει σταθερό το χρώμα ή προγραμματίζεται να λειτουργεί κυκλικά για μεγαλύτερη απόλαυση της εμπειρίας χαλάρωσης.


Μία σημαντική καινοτομία είναι ο τρόπος που οι μπανιέρες μπορούν να τοποθετηθούν, έτσι ώστε να παρέχουν μέγιστη προσαρμοστικότητα και να μπορούν να ενσωματωθούν απρόσκοπτα σε κάθε περιβάλλον χώρο. Εκτός του ακρυλικού, υπάρχουν επιλογές πάνελ από συνθετικό ή φυσικό ξύλο (με τελείωμα από ανθρακίτη ή wenge), με ή χωρίς το άνω προφίλ, έχοντας ή όχι γυαλί ή Duralight. Τα πάνελ μπορούν επίσης να καλυφθούν για να προσφέρουν πλήρη προσωποποίηση σε οπτικό και λειτουργικό επίπεδο.

Οι ακρυλικές βάσεις ντους προσφέρουν επίσης μεγάλη ποικιλία και μέγιστη ευελιξία, ενώ είναι διαθέσιμες σε διάφορα μεγέθη (80 Χ 80cm, 90 X 70 cm, 90 x 90 cm, 100 x 80cm, 120 x 80 cm, 140 x 80 cm). Μπορούν να εντοιχιστούν είτε στο δάπεδο είτε να εγκατασταθούν πάνω σε αυτό, για να ικανοποιούν κάθε είδος αισθητικών προτιμήσεων.

Η σειρά Wilmotte προσφέρει τον κορυφαίο συνδυασμό: ευελιξία και ποικιλία, στυλ και προσβασιμότητα.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...